Actualización diaria: roddels, weetjes, trips,...

23/11 - Cumpleaños Feliz aan Monika, die 24 wordt :-) Vanavond grote fiesta met andere Erasmussers uit Spanje en eerst etentje in Les Quinze Nits... wordt geweldig, het verslag volgt later

domingo, 28 de octubre de 2007

Soul Music & Laundry Day

Effe korte update!

Dit vooral om te vermijden dat ik moet verder werken aan de verplichte casussen...bah! Zoals eerder gezegd gisteren teruggeweest naar het MNAC, voor de tentoonstelling van Yves Tanguy, was écht goed. Was aangenaam verrast, en I just love audioguides... een beetje meer duiding krijgen bij dingen die anders zeer abstract kunnen lijken. Dat is dan weer het voordeel van alleen zijn, je kan allen op je eigen tempo doen. Ook nog naar Caixa Forum geweest, eens een gratis museum voor de verandering, thank god!
... 's avonds dan weggeweest, eerst naar "La Oveja Negra" (zwarte schaap), lekkere sangria voor weinig geld, dan nog naar Soul, leuke kleine dansbar met soulmuziek dus, maar helaas gaan de bars dus om 3h toe (4h nu omdat klok uur teruggezet was), en we hadden niet zoveel zin om nog ergens 15€ inkom te gaan betalen voor een club. La próxima vez!

Zondag is nu ook uitgeroepen tot wasdag, en ik zit met een panische angst dat m'n hele hebben en houden 5 verdiepingen naar beneden gaat storten omdat dat maar met een paar knijpertjes vasthangt buiten aan het balkon *slik*


Tot de volgende!

x Ruud

2 comentarios:

Sofie Van Den Broecke dijo...

hey Ruud,

Wassen is er bij mij jammergenoeg nog niet van gekomen maar ik probeer morgen je voorbeeld te volgen!!

Veel plezier deze week!
Heb je ook vakantie donderdag?

Fie

AnnSofie dijo...

Hey Rudie,

Ofwel lijken die terrassen daar allemaal op elkaar ofwel kijk je neer op het terras waar mijn broer 2 jaar geleden zijn namiddagen (slapend) doorbracht...

Ik zie dat je ons hebt neergeschreven bij 'wilde plannen'... (of wat was het ook al weer?
Mijn geheugen is erg kort tegenwoordig...)
Maar, je bent die plannen toch al concreet aan het invullen.

Of moet ik het doen?
:)

Tot binnenkort!
(ik kijk er al naar uit...)

Antonio Gaudi

Antonio Gaudi
Casa Batllo