Actualización diaria: roddels, weetjes, trips,...

23/11 - Cumpleaños Feliz aan Monika, die 24 wordt :-) Vanavond grote fiesta met andere Erasmussers uit Spanje en eerst etentje in Les Quinze Nits... wordt geweldig, het verslag volgt later

domingo, 7 de octubre de 2007

Nog 6 keer slapen...

...en dan is het zover! Zes korte dagen, waarin nu nog heel veel geblokt zal moeten worden *zucht* Vrij moeilijk als je weet dat er nog zoveel is waaraan je moet denken: 20 verschilende formulieren die je niet mag vergeten, cursussen die je terug moet bovenhalen en waarvan je eigenlijk geen idee hebt waar ze liggen, selecteren in de kleerkast omdat je toch weet dat je daar nog massa's gaat kopen (it's Barcelona!), ondertussen nog een verblijfplaats zoekend. Dat laatste heb ik nu stilletjesaan opgegeven, plan B is ingezet. Na 50 mailtjes naar verschillende appartementsbewoners waarvan er 90% niet reageren, 10% niet voor zo'n korte periode willen verhuren en 10% eigenlijk liever een "chica" hebben, heb ik dan toch maar een jeugdherberg geboekt voor 4 nachten. 't Wordt een eerste uitdaging om in die tijdsspanne een deftige kamer te vinden die mijn uitvalsbasis zal worden voor het verkennen van Barcelona!!

Maar voorlopig zou ik me dus beter concentreren op een ongelooflijk boeiende cursus met topics die als volgt luiden: organisatie van de gezondheidszorg in België, de rechtspositie van de arts-stagiair en kwaliteit van de zorg. Ongetwijfeld zeer noodzakelijk voor onze vorming, maar er zijn leukere dingen te doen in de laatste week voor vertrek. Dus aan alle mensen die ik niet meer kan zien, don't blame me, blame the faculty!

Ik probeer hier alleszins af en toe een tekstje op te zetten, lijkt me wel makkelijker dan mails sturen, en ik kan dan nog foto's toevoegen ook!

Kzal jullie missen allemaal, vooral degenen die ik 6 maand niet ga zien!! Maar ik kijk al uit naar het bezoek dat ik ga krijgen, wordt geweldig!

Vele groetjes - nu nog uit Dendermonde - xxx - Ruud

5 comentarios:

civisliberum dijo...

No he entes res,

Sofie Van Den Broecke dijo...

Hey Ruud, je hebt dat prachtig gedaan. Ik heb er mij al door laten inspireren. Mijn eigen blog heet nu sofie-in-strasbourg... Zo kunnen onze overgebleven klasgenootjes alles makkelijk onthouden hé!!

Ik heb je blog al toegevoegd aan mijn favorieten zodat ik af en toe eens kan komen piepen!! Echt schitterend de technologie!!! Zo missen we elkaar een beetje minder hard!

Doet nog goe!!
Fie

Unknown dijo...

Hey Rudie!!
Fijn dat je nu ook een blog hebt, ik zal hem natuurlijk druk bezoeken. Heel veel succes met je examen zo meteen!
Barcelona komt allemaal wel in orde maar ik begrijp wel dat het nu nog ff stressie is allemaal.
Big kisss
Bert

Astrida dijo...

Ahoi de Ruud!

Alvorens je het land verlaat toch even wat koffertips van mij!
Wat zeker mee te nemen:
*Checklist van Astrida*:
- Je Dendermondse Ros Beiaard trots (inclusief op je MP3 het Ros Beiaardlied)
- Sunglasses voor een blits imago
in een blitse stad
- Een SODUKU-boekje voor de verveelmomenten op de luchthaven
- Een foto van al je vrienden (inclusief the one and only Astrida:-p)
- Enkele goeie repen Callebaut (vragen aan de papa)(kwestie van ons land daar goed te vertegenwoordigen)
- Uw fototoestel, zodat je ons regelmatig wat sfeerbeelden kan posten
-...

Anyway Ruudmans, amuseer je daar enorm goed, leer ook vooral veel bij op de stages en bij deze reserveer ik al 2 logeerplaatsjes voor kerst!

Zoewn-x- AstRid

Unknown dijo...

En hij is vertrokken se, onze lange wapper:!
Rudi'ken, doet da daar goed en geniet er een beetje van ook hé(als ge daar tijd voor gaat hebben *gnignigni*)!
Alé, voorlopig nog nie teveel te zeggen, dus ga ik het bij dit laten:D

Tot de 5e januari!(jeej, den dag da ik tram 2 opstap in mijn levenscarrière...)

Hasta luego hermano!

Antonio Gaudi

Antonio Gaudi
Casa Batllo