Actualización diaria: roddels, weetjes, trips,...

23/11 - Cumpleaños Feliz aan Monika, die 24 wordt :-) Vanavond grote fiesta met andere Erasmussers uit Spanje en eerst etentje in Les Quinze Nits... wordt geweldig, het verslag volgt later

domingo, 25 de noviembre de 2007

Dancing till the sunrise on Tibidabo

Buenas noches a todos!

Beginning where I left off... maandag begonnen met een weekje reumatologie. Terug naar "veel zien, weinig doen" maar dat vond ik niet erg voor de verandering. Wel vrij veel opgestoken, dokters die eens wat deftige uitleg gaven, het was een nieuw gegeven deze week. En materiaal voor casussen, die ik dringend eens moet beginnen inhalen hmmm...

Verder op het programma: een kappersbezoek! Was me aanvankelijk niet zo goed bevallen, maar ik begin het nieuwe kortgeknipte kopje weer te aanvaarden :-) Veel keuze had ik niet meer eens ze er met de tondeuse invloog...

Heel leuk weekend achter de rug ook. Vrijdag was er eerst etentje in "Les Quinze Nits" alweer - aanleiding was verjaardag van Monika - weer lekker gegeten, alleen de de rosé van het huis was niet echt te drinken... desondanks toch opgedronken uiteraard en goedgemaakt met alweer een heerlijk dessertje. Daarna was er grote Erasmusfuif, met ook Erasmussers uit de rest van Spanje die dit weekend naar Barcelona kwamen. Place to be was de "Rosebud" op Tibidabo, vrij afgelegen dus, en ik had er toch iets meer van verwacht qua interieur enzo. Wat begon als een avond met enkel Spaanse pop en Bob Sinclair, pretty sucky dus, evolueerde gelukkig naar betere muziek, met af en toe de foute hit ertussen, just the way we like it :-) De 4 cubatas zullen er ook wel voor iets tussengezeten hebben. Cubata is de noemer voor gin-tonic, rum-cola, vodka-redbull... Er wordt hier niet veel anders gedronken, en twas aan een speciaal prijsje voor de Erasmussers dus ja. Uiteindelijk was het dus "de puta madre" (vree wijs voor de Gentenaars), na enkel een kleine paniekepisode wanneer de vestiaire mijn jas niet terugvond, en hebben we het daglicht gezien. Nog gaan ontbijten met een groep opt kot van iemand die ik 5 minuten ervoor ontmoet had... dat is Erasmus he :-) En uiteindelijk om 8h in bed.Boven: op weg naar fuif met trein/metro. Kortgeknipt en alweer zelfde pose aannemend met Monika :-) - Onder: vreselijkste dansers ooit in de "Rosebud". Gelukkig was m'n eten al verteerd...

Zaterdag heb ik dus niet zoveel daglicht gezien... 's Avonds rustig avondje op kot van Michiel (Antwerpse Erasmusstudent) met Monika, Isa en nog 2 meisjes die er woonden van wie ik de namen maar niet kan onthouden. Meer had ik alleszins niet nodig, goed om ff te recupereren.. En dan vandaag was het weer was- en kuisdag en met zelfde mensen als avond ervoor naar parkje geweest en nog even iets gaan drinken erna. Gezellig weekend dus, dat ik ga afsluiten met een pizza in de oven :-) ¡Qué aproveche!

Tot de volgende!

x Ruud

PS: ik zit al in de helft, het gaat veel sneller dan ik verwacht had

3 comentarios:

Sofie Van Den Broecke dijo...

Hey Ruud,
Zalig feestje!! Hier gaat de tijd ook veel te snel. De kerstmarkt staat hier al en kerst betekent voor mij ook beetje "bijna einde erasmus" dus doet toch wat raar. Genieten is dus de boodschap!! Doet nog goe daar!!

Fie

Barbara dijo...

Waaw Ruud, zo kort! Ik ben benieuwd om het in het echt te zien! Over 3 weekjes hé ;-)! Ik beloof je dat we dan Kerst vieren hier in Porto, goed?
Tot binnenkort!
Babs

ecomite dijo...

Heieps!
amai, Babs heeft echt gelijk, zo kort! Al een geluk dat sommige mensen niet met de (onmenselijk) koude omstandigheden van hier moeten omgaan! Ik mag het mij niet voorstellen hier, zo kaal rondwaren. Ach ja, the parties and glamourlife gaan blijkbaar gedurig voort, dus geniet er daar van! And have the time of your life...
Groets
Tx

Antonio Gaudi

Antonio Gaudi
Casa Batllo