Actualización diaria: roddels, weetjes, trips,...

23/11 - Cumpleaños Feliz aan Monika, die 24 wordt :-) Vanavond grote fiesta met andere Erasmussers uit Spanje en eerst etentje in Les Quinze Nits... wordt geweldig, het verslag volgt later

lunes, 3 de diciembre de 2007

Sitges

Zaterdag zijn we naar Sitges geweest... waarschijnlijk heel druk toeristisch oord in de zomer, nu was het rustig en authentiek Spaans, genieten dus. Even weg uit de stad, de drukte, het verkeer... met enkel de zon, strand en aangenaam gezelschap. Waarom veel woorden als het ook met foto's kan.




4 comentarios:

Roos dijo...

Rudie! tziet er daar zalig uit! Geniet maar van je laatste weekjes in het zonnige spanje! Kon ik maar meesneaken in tom zijn valies volgende week... :-)
Hier volop stage radio (lees: verzeild raken in de UZ underground en steevast het bordje "cafetaria K1" volgen)
miss you!
Smak!

Guust dijo...

hey knappe gast, ik wou je nog even vragen hoe het daar met je gaat... Het ziet er alvast zalig uit. En de gelukzak dak ben ... nog een paar weken en ik ga er ook heen. Het voelt momenteel nog stresserend aan maar daar zitten de af te handelen projecten hier zeker voor tussen. Hoe zit het met de kamer die je huurt? Zal ik nog een mailtje sturen daaromtrent of mag ik er op 2 januari gewoon langsgaan. En nog iets practisch ... no habla espagnol/catalàn :(. Beloof er wel aan te werken natuurlijk :). Beetje beschamend natuurlijk als je verhuist naar bcn en ik hoop dak er mee weggeraak om er een appartement te vinden. Thx alvast en geniet van je laatste dagen.

Groeten,
Guust

Sofie Van Den Broecke dijo...

Hey Ruud,
Het ziet er daar weer héél gezellig uit!! En zelfs met t-shirt!! Dju toch, bij mij ist hier koud!!!

Kiss,
Fie

Anónimo dijo...

Hey schat,
Leuk om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt en nog leuker om wat foto's te kunnen zien. Kon ik maar wat vaker op internet om je blog in het oog te houden... jammer! Veel plezier nog verder.

Miss you mucho, of is dat weer geen Spaans? ;-)

xxx

Antonio Gaudi

Antonio Gaudi
Casa Batllo